torsdag 24 september 2009

Emma Parsons igen

Emma har åkt hem tillsammans med sin kollega Julie Robitaille, som båda lärde oss så otroligt mycket.

Jag hade tänkt skriva om varje seminariedag, något som jag kommit att tänka på eller något särskilt speciellt jag lärt mig, men tiden räckte bara inte till under dessa hektiska dagar. Så jag får lov att återkomma med tankar och kommentarer kring det just jag lärde mig av seminariet.

Till er som missade det vill jag bara säga att det inte är kört. Det kommer att gå fler tåg. Malvina och jag har nu påbörjat ett väldigt spännande och exklusivt samarbete med Emma och Julie och det kommer att hända en hel del när det gäller just dem hos oss på Hundens Utbildningsakademi i framtiden. Vill ni ha mer information om vad vi gör på Hundens, så sätt gärna upp er på vårt nyhetsbrev, e-posta till info@hundens.se, så är ni säkra på att få informationen först. Ibland kan det vara bra att vara först till kvarn...

Jag vill passa på att tacka alla er som var hos oss i två, tre eller alla fem dagar! Av alla tackbrev att döma så var ni lika nöjda som vi var. Det är härligt med den sortens respons, särskilt inför framtida seminarier vi planerar.

Ha kul tillsammans med din hund,
Natasja

Inga kommentarer: