onsdag 12 november 2008

Lite positiv förstärkning

Tack och lov är det inte bara tråkiga brev som kommer som respons på bloggen. Fick ett trevligt brev från en av mina kursare, som jag vill dela med mig av:

"Hej Natasja!

Blev så paff när jag läste vad en elak "hundförståsigpåare" skrivit till dig.
Efter att ha varit på kurskvällarna hos er är man alltid så glad och positiv och känner att
"Yes - vad kul det är att träna med sin hund!"  till skillnad  från när man gick på de kurser
där ryck och slit-metoden lärdes ut och, inte för mycket godis-principen tillämpades.

Heja dej, Natasja! för supertrevliga kurser som jag varmt rekommenderar till
andra så fort jag får en chans."

Tack för de orden. De värmde! Det är precis så jag vill att det skall kännas när man lämnar en kurs!

Ha kul tillsammans med din hund,

Natasja