onsdag 17 oktober 2007

Kakaduadans

Detta är en blogg om hundträning. Idag måste jag påminna er om det. Men det finns ingenting som säger att vi skall nöja oss med det. Träna andra djur och bli en bättre hundtränare.

Här kommer ett klipp. Och jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att det var min kakadua, men det är det tyvärr inte. En inspirationskälla utan like är han hur som helst, och min kakadua (Kråkan) vet kanske nu var han har att vänta (han sitter just nu på min axel och har också tittat på denna förebild).

Titta och njut.... och skratta!

http://birdloversonly.blogspot.com/2007/09/may-i-have-this-dance.html

Ha kul tillsammans med din hund,

Natasja

Ps För att citera Bob Bailey "Believe!"

1 kommentar:

Johanna Karlsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.