onsdag 17 oktober 2007

Lyckan är kort!

Fick ett upprop om att skriva på en protestlista om ofattbart djurplågeri. Jag vill verkligen varna för den här filmen. Jag klarade att se 1 sekund, sedan orkade jag bara inte mer. Att människor kan ta till sådant övervåld mot försvarslösa djur övergår mitt förstånd.

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_medS>www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_medShttp://www.petatv.%20com/tvpopup/%20video.asp?%20video=fur_%20farm&Player=%20wm&speed=%20_med

Protestbrev kan skickas till (men de rekommenderar att man skall ha 500 namn):
PETA2@peta.org

Får ni brevet, skriv på och skicka vidare. Det säger jag som inte är en förespråkare av kedjebrev. Har ni inte fått brevet, mejla mig, så får ni det.

Och ha för guds skull inte päls på er! Vare sig i hel form eller i kragform.

Tack på förhand!

Natasja

1 kommentar:

Johanna Karlsson sa...

Jag saknar ord... fick listan på mailen skall skriva på direkt...
Måste dock också tacka för kakaduadansen! Ett gott skratt var precis vad man behövde nu. Alltid lika givande att läsa din blogg, fortsätt skriv!

Kram

Johanna, Chelsea och Winston