torsdag 31 januari 2008

Clickerexpo 2008 - kvällen före


Att sitta med schemat för Clickerexpo är verkligen spännande. Förra året hade jag prickat för en mängd olika saker som jag tänkt gå och lyssna på, som jag sedan inte gick till, utan jag hittade annat som jag inte kände till, till exempel Ken Ramirez.

I år kommer jag att vara en riktig "Ken Ramirez stalker" [vilket är svengelska jag vet], eftersom jag är en enorm beundrare. Min planerade Clicker Expo 2008 ser ut så här:

Fredag
Opening plenary session - Reaching the animal mind (Karen Pryor)

Working for the joy of it! - Ken Ramirez

No problem! - Steve White

Snap, Crackle, Pop! - Virginia Broitman

Lördag
Growing your business! - Aaron Clayton

Next! (learning lab) - Ken Ramirez

The smallest yes! - Alexandra Kurland

Learn anything! - Theresa McKeon

Wait, wait DO tell me! - Panel discussion

Dinner with Ken Ramirez (YES!!!!)

Söndag
Growing your business - Aaron Clayton

Left or right? (learning lab) - Ken Ramirez

Counting on success - Helix Fairweather (jag skall vara hjälpinstruktör)

Agility acceleration in action - Helix Fairweather (jag skall vara hjälpinstruktör)

Conference review and a glimpse of the future

Sedan är konferensen slut och jag skall göra mig redo för att åka hem igen. Men det är tre långa och lärorika dagar kvar tills dess. Jag skall försöka rapportera lite i bloggen om det hela också. När det nu skall bli tid till det...

Ha kul tillsammans med din hund!

Natasja